اهلا بيكن اهلا بيكن يالى احنا عجبنا عقليكم

تنبيه هام

البلوج ليس مسئولا عن ما يصدر من هذا الشات بوكس وهو ليس للتواصلل بين مدير الموقع والزائرين وهذا يعني ان اى زائر يترك مايله ويطلب مواصلته عليه

البلوج ليس مسئولا عن ما يصدر منه...

ارغو ارغو ماهو ببلاش


2007-04-28

مـ ــ ــ ــتــ ر د د

انيل حاجة في الدنيا لما تحس انك متلخبط ومش متاكد من مشاعرك
ولا عارف راسك من لامؤخزة رجليك
لما تبقي قاعد كدا تكلم في نفسك
وعمال تحسبها يمين وشمال
وتجبها كدا وتجبها كدا وتقول كدا لا لا لا كدا احسن
ييييييييية هو انا كنت المفروض اكتب كدا ولا مكتبش
هو انا ناقص تردد مش كفاية الموضوع اللى هيجنني
سلام

7 comments:

Anonymous said...

ezayk ya a7med ana aol mara ashof el blog 7alo awyyyyyyyy bas nafsy a3rf anta matrrded lah ? ana mosh fahma mmomkn tafahamnyyyyyyyyyy ana 3agabny aslobak moottttttttttttttt wa nafsy nakon as7ab bagad. bye

THE BIG LOSER said...

ahlan biky ya gana fe elblog we tnx moot 3la el comment
ana ba2a motardd 3shan 3aoz akhtar 7aga akml biha 7iaty we khaif akon esara3t aw el7aga de matkonsh mnasba aw matkonsh 3aozany aslan aslan
we 7kayt anna nb2a as7ab you are welcome but i`m sorry law el7aga de rabna wafa2ny fiha ana hab3d 3an elblog we elnas we eldnia kolha
we ha3ish ma3aha bas

thnx 3la zyartk
we mesh has2al 3rfty elblog mnin

osha said...

يامحاسن الصدف أنا كمن مترددة موووت حتى في حاجة غريبة أوي أنا ياسيدي بحب واحد و هو كمان بس كل فترة أصلي صلاة إستخارة إني أكمل ولا لأ شوفت أكتر من كدة تردد بس فعلا دي صفة رذلة جدا و نفسي يجي اليوم إني أنام و بعدين أصحى الصبح ألاقي التردد مشي و خرج مني و تاه و معرفش يرجعلي.......هههههههههههههههه

khaled said...

اه التردد ده غباء مالوش لزمه
انا لما بكون فى الحاله دى بسيبها كده تيجى زى ما تيجى

Anonymous said...

هاى احمد انا بجد زعلت لانك مش عايزنا نكون اصحاب مع انى مش قصدى حاجة انا كمان مترردة فى موضوع وكان نفسى اخد رايك لانك جامد طحن ولذيذ وبصراحة الموضوع الى بخوخى مش هاينفع احكلية على البلوج كدة كان نفسى اهوكهولك انت بس ميرسى وانا فعلا معجبة بالبلوج وبيك جدا وهافضل ابعتلك على البلوج دايمن لحد مانبقى اصحاب وانت مش عايز تعرف عرفت البلوج منين ولا اية وبجد انا نفسى تلقى حل للتردد بتاعك علشان الكل يرتاح . العاشقة

AHMED SAMIR said...

انا حاسس ان البوست دة قريني تماما
انا عايز حاجة والمنطق بيقول اني اعمل حاجة تانية واللي حواليا شايفين حاجة وانا اللي عكس الناس
الدنيا ملخبطة ع الاخر
مين اللي طفى النور؟

Rania Lelah said...

احمد سمير هنا
يا مرحبا يا مرحبا
هو انا كل ما اروح فى حته الاقيك
على العموم منور يا عم
و الى صاحب المدونه التحفة دى
تحياتى بجد
مدونتك لذيذة بجد
و موضوعها حلو قوى
و بالنسبة للتردد
فدى مشكله ما يعلم بيها الا ربنا
اصل اختك بردة زيك كدة بالظبط
ربك يسترها بقى
تحياتى لك