اهلا بيكن اهلا بيكن يالى احنا عجبنا عقليكم

تنبيه هام

البلوج ليس مسئولا عن ما يصدر من هذا الشات بوكس وهو ليس للتواصلل بين مدير الموقع والزائرين وهذا يعني ان اى زائر يترك مايله ويطلب مواصلته عليه

البلوج ليس مسئولا عن ما يصدر منه...

ارغو ارغو ماهو ببلاش


2007-01-25

انا بحبك اوى اوى .....بس زى اخويا

اولا: انا حابب اسلم على كل اللى زارو وبيزورو وهايزورو البلوج انشاء اللة
ثانيا: اخيرا كلنا خلصنا الامتحانات وربنا يسترها
ثالثا: بقا انا هتكلم المرة دى عن عنوان البوست دا
انا بحبك اوى اوى .....بس زى اخويا
اعتقد انة مفهوم وطبعا انا مبغلطش البنت او الولد اللى يقول كدا لا دا انا احترمة جدا لانة قال الحقيقة وصدم اللى قدامه
الحكاية دى حصلت كتير معاك ومعاكى ومعايا

الا بقا لما حصلت معايا كانت بنت امورة وشخصيتها حلوة اوى حبتها ....اة ....هيا حبتني ....اه.....اوىاوى...بس زي اخوها تمام تخيلو شكلى قدام نفسي وانا بسمع الكلمة دى هيا طبعا مكدبتش عليا بس كل تصرفاتها كانت بتدل انها بتموت فيا واللى حصل معايا دا فية غلطة يا اما منى وانا فهمت حبها الاخوى غلط يا اما منها وهيا حسستني بمشاعر الاخوة بس بشوية تسبيل ونحنحه يعني بزياده وعشان كدا وعشان محدش يتحط في الموقف البايخ دا يا ريت محدش يحسس التانى بمشاعر الاخوه اوى اوى

المعزب أ.خ

11 comments:

Anonymous said...

انا عايزه ارد على الموضوع الجامد ده الحركات دى رخمه جدا وخصوصا لما الكلام يبقى غير طبيعى وبعدين يقول ده احنا اخواتوانتى اللى فهمتنى غلط وبعدين الغلط مش عليه الغلط الاكبر على اللى ركز معاه وسمع للكلام ده بس عادى كله هيعدى وكبر محدش يستاهل اساساعلى فكره الموضوع ده جامد جدااااااااا وانا بحيك اوووووووى جدا خالص ....ازيك يا معلمى

THE BIG LOSER said...

اولا ميرسي ليكي كتير على زيارتك للبلوج المهجور حاليا
ثانيا كنت عايز اعرف انتى مين
يا جماعه كلنا نكتب اسامينا بليز

وعشان انا كمان مفهمكيش غلط واجى اسالك تقوليلي انت زى اخويا
انتى مين يا معلمي

wilbau said...

Hey, what are you talking about? It would be nice from you to have just a view english sentences on your blog. So international visitors can get to know you too. I'm taking interest in what's happening in the arabic world. Usually newspapers tell you some things or tell you one side of a story. It's another thing, when people start telling their own point of views. Good blogging!
Wilhelm

THE BIG LOSER said...

hey mr.wilhelm i wanna to tell u that i post in this blog my feelings & my point about life so i tlak in arabic and i talk about love so i think it not important to pst it in eng but when i will be shab rewesh zayak i will talk in eng .
plz i waana ur mail
thx for ur comment

maioya said...

انا عاوزه اقولك حاجه
انا ممكن احب حد زي اخويا وعمري مااتخيل في ويم
ان انا ارتبط بيه
واتعامل معاه علي الاساس ده
بس المشكله نه هوا لو بيحبني
هايفهم اي حاجه بعملها علي اساس احساسه بيا هايفكر ان انا ببادله نفس مشاعره دي
يبقي مش ذنبي انا

Anonymous said...

السلا عليكم اولا الموضع دة شدنى وانا اعدة بجد لانة حلو وبيحصل كتير بالذات فى الجامعة بجد موضوع حب وبعد كدة تلقى التانى يقول للاول بحبك زاى اخويا هنا بجد انت عندك حق ساعات كتير يبقى الغلط من البنت بجدانا معاكم ان فى غلط من البنات بس بردة الموضوع زاية فى الولاد ساعات الولد يعامل البنت باسلوب مش ميبن دلوقتى مش هو الغلط من مين بس لازم نعرف اننا كنا معرضين لمواقف الحياة دى سواء من الولاد او البنات بس ياجمعا انا احب اقول اننا لازم بجد نعمل حدود فى علاقة البنت بالولد وعلاقة الحبيب بالحبيبة كل حاجة وعليها طريقة بلاش نخلى كل حاجة على بعض سعتها عنعرف نحدد اسلوب الى ادمنا
بردة ياجعا بترجع لينا وعندى طلب من احمد خالد بليززززززز علشان يبقى البلوج بتاعك انت واصحابك ناجح طور اسلوبك حبة موضوع ك حلوة مش كلها بس اسلوبك محياج يبقى شوية جنتل مع الناس بليز احمد مش تزعل الناس منك

THE BIG LOSER said...

ميسي على ردك يا سارة وانا بحترم رايك طبعا


بس بليز انا مش فاهم انتى تقصدى اية بالظبط لو فية ردود شايفة انى رديت فيها بطريقة مش حلوة يا ريت تحطيهالى كوبي وتقوليلي عليها عشان اعتزر لاصحابها

مستني ردك يا اختى العزيزة

Anonymous said...

السلام عليكم احمد لازم انت الى تحس انت امتى ردودك بتزعل الناس منك لانك وصلت لمراحة انت البوس بتعها دة ممكن يكون رائى انا بس انا بقولك حاول بس تغير مش اكتر عن نفسى اوك ميرسى على الاهتمام

Anonymous said...

حلوه أوى زى أخويا دى ومنتشره برده
بس مقدرش أجيب الغلط على البنت بس لأن الولد ساعات من كتر ما أعجب بالبنت دى لحد ما الموضوع دخل معاه فى سكة حب ممكن يفهم أى كلمه منها أو فعل غلط مع أنها كانت بتقول نفس الكلمه وقبل كده بس دلوقتى هو شايفها بعين اللى بيحب

مش بدافع عن البنت اللى تعامل الولد بحنيه وبدلع تخليه يفكر انها بتموت فيه وبعد كده تفرقع فى وشه قنبلة أنت زى أخويا لانها بنت بتلعب بيه ومش كويسه
nice topic
rania

Anonymous said...

أحمد صلاح :: مصر .

و الله الموضوع ده زي الفل

للأسف الشخصيات دي انتشروا و كتروا أوي بس عادتا اللي بيحصل :

المرحلة الأولى :
البنت تحاول تلفت إنتباهك ليها سواء بإسلوب الكلام أو الإيماءات أو لبسها الشيك جدا و لما الشاب ما يخدش باله تبدأ المرحلة التانية :

تبدأ تشوف إنت بتحب إيه من خلال طريقة كلامك بشكل عام ,, و تبدأ تفتعل مواقف تقولك فيها أنا بحب الحاجة دي أوي و بحب كذ و كذا و كذا .. طبعا دي كل الحاجات اللي انت بتحبها , تبدأ إنت تحس انها قريبة من شخصيتك و من هنا تبدأ المرحلة الثالثة :

تبدأ حقيقي تحس انك بدأت تحبها و تعتقد انها قدرك و أن هناك من التوافق ما يسمح ببناء علاقة حب قوية و عندما تشعر هي بحبك لها تبدأ المرحلة الرابعة :

تبدأ هي تبعد عنك , و انت تقرب لإنك ما بقتش تقدر تبعد عنها , يعني الموضوع اتعكس انت بقيت تعمل اللي هي كانت بتعمله معاك لحد ما تيجي اللحظة الحاسمة انك لازم تصارحها بحبك و رغبتك في الزواج منها و من هنا تأتي المرحلة الخامسة و الأخيرة :

تروح انت يا مسكين تتكلم معاها و تبدأ تلومها عشان بعدت عنك و تحاول تصارحها بحبك ,, فهي تعمل نفسها انك فاجئتها و ان الموضوع ده عمره ما خطر لها على بال و تقولك أنا كمان بحبك أوي أوي بس زي أخويا!!!!!! .

و من هنا تبدأ الصدمة النفسية!


الأسباب من وجهة نظري :

البنت اللي بتعمل كده مع الولد هي انسانة مريضة بعدم الثقة ,, عايزة تحس انها مرغوبة (حتى لو كانت جميلة و مرغوبة عايزة تحس انها مرغوبة أكتر من شخصيات كتير) ,, و يتحقق هدفها بمجرد ان الشاب المسكين يقول لها أنا بحبك ,

من هنا تبدأ هي تحس بالثقة و تحس انها مرغوبة و تطمع في الأفضل!!!! .

Anonymous said...

أحمد صلاح :: مصر .

و الله الموضوع ده زي الفل

للأسف الشخصيات دي انتشروا و كتروا أوي بس عادتا اللي بيحصل :

المرحلة الأولى :
البنت تحاول تلفت إنتباهك ليها سواء بإسلوب الكلام أو الإيماءات أو لبسها الشيك جدا و لما الشاب ما يخدش باله تبدأ المرحلة التانية :

تبدأ تشوف إنت بتحب إيه من خلال طريقة كلامك بشكل عام ,, و تبدأ تفتعل مواقف تقولك فيها أنا بحب الحاجة دي أوي و بحب كذ و كذا و كذا .. طبعا دي كل الحاجات اللي انت بتحبها , تبدأ إنت تحس انها قريبة من شخصيتك و من هنا تبدأ

المرحلة الثالثة :

تبدأ حقيقي تحس انك بدأت تحبها و تعتقد انها قدرك و أن هناك من التوافق ما يسمح ببناء علاقة حب قوية و عندما تشعر هي بحبك لها تبدأ المرحلة الرابعة :

تبدأ هي تبعد عنك , و انت تقرب لإنك ما بقتش تقدر تبعد عنها , يعني الموضوع اتعكس انت بقيت تعمل اللي هي كانت بتعمله معاك مع الفارق انك انسان صادق لحد ما تيجي اللحظة الحاسمة انك لازم تصارحها بحبك و رغبتك في الزواج منها و

من هنا تأتي المرحلة الخامسة و الأخيرة :

تروح انت يا مسكين تتكلم معاها و تبدأ تلومها عشان بعدت عنك و تحاول تصارحها بحبك ,, فهي تعمل نفسها انك فاجئتها و ان الموضوع ده عمره ما خطر لها على بال و تقولك أنا كمان بحبك أوي أوي بس زي أخويا!!!!!! .

و من هنا تبدأ الصدمة النفسية!


الأسباب من وجهة نظري :

البنت اللي بتعمل كده مع الولد هي انسانة مريضة بعدم الثقة ,, عايزة تحس انها مرغوبة (حتى لو كانت جميلة و مرغوبة عايزة تحس انها مرغوبة أكتر من شخصيات كتير) ,, و يتحقق هدفها بمجرد ان الشاب المسكين يقول لها أنا بحبك ,

من هنا تبدأ هي تحس بالثقة و تحس انها مرغوبة و تطمع في الأفضل!!!! .