اهلا بيكن اهلا بيكن يالى احنا عجبنا عقليكم

تنبيه هام

البلوج ليس مسئولا عن ما يصدر من هذا الشات بوكس وهو ليس للتواصلل بين مدير الموقع والزائرين وهذا يعني ان اى زائر يترك مايله ويطلب مواصلته عليه

البلوج ليس مسئولا عن ما يصدر منه...

ارغو ارغو ماهو ببلاش


2010-10-09

تنبيه هام


اعزائي قراء المدونه :

هذه المدونه تم تفعيلها في عام 2006
كان من اهم اسباب تشغيلها هو الفضفضه
مجرد انى افضفض واكتب كل المشاعر اللى عندى
كنت ساعات بطلع طاقه سلبيه وساعات اكتر طاقه ايجابيه
قابلتني مشاكل كتير مع الحب والحبيبه
اتعلمت حاجات اكتر من المدونه ومن كلامى مع الناس عن الحب
للاسف عن طريق المدونه دى انا عرفت ناس كتييييير جدااااااااا
منهم اللى اثر فيا ودفعنى خطوة للامام ومنهم اللى رجعنى سنين لورا

منهم اللى صدمني صدمة عمرى وخلانى
مكتبش في المدونه لمدة اكتر من سنتين

انا بحب مكانى هنا اوى بس اكتشفت ان الوقت سرقني والدنيا بتجرى
انا مكتبتش موضوع او تابعت المدونه من شهر 5 2007
مش عارف ايه اللى خلانى ارجع افتح المدونه تانى
يمكن تكون صدمتى انتهت واتمحت اثرها
او يمكن في كلام كتير عاوز افضفض بيه
المدونه دى كنت عاملها للمطلق مش لهدف معين
يمكن الحمدلله تكون عجبت ناس كتير

واكيد دا اللى سمح لبعض القله المنحله :) انهم يستغلوا لزوار

للاسف انا اكتشفت ان في ناس استغلت المدونه وانتحلت شخصيتي
واستقبلت اكتر من شكوى على ايميل المدونه

باسم مدونة يقطع الحب وسنينه

لم يحدث بيني تواصل وبين اى شخص من خلال المدونه من 2007

واى حدث او محادثه تمت بين احد الزوار وشخص م
نتحل الى شخصيتي انا غير مسئول عنها




مؤسس وكاتب المدونة

احمد خالد 2010





No comments: